Anonym



det är tragiskt när man inte kan gå ner på egen hand utan måste göra operation, det är ju inte så att du är duktig själv när större delen av jobbet beror på att du minskat din magsäck!trodde du att du skulle äta lika mycket som innan eller? Ditt dåliga själv förtroende sitter inte i dina kilon... utan i ditt psyke. du bör ändra på det innan du försöker ändra ditt yttre!! kan va intressant att se hur länge detta håller innan du börjar gå upp igen!hade du gått ner dina kilon på enbart träning och diet utan operation,ja då skulle jag applåderat dig men nu.. gapskratt i ansiktet,var sitter det duktiga nu då? lev i en riktig värld och inte i nån jävla bubbla magda. ingen respekterar dig om du inte själv gör det!bubblan kommer spricka nån gång hoppas du pallar då..och du är långt ifrån snygg och smal än... fortfarande stor... så inbilla dig inget!!aldrig varit och kommer aldrig va vacker, möjligtvis söt men inget mer!! saningen svider jag vet... men sån är världen...
 IP: 81.224.171.201

Jag har alltid haft svårt att gå ner i vikt och sedan har jag tränat en del men det har inte fungerat så bra.
operationen var en del som jag bestämde att jag behövde för att må bra och att jag skulle få det lättare i jobbet.
sedan e det jävligt fegt att inte stå för vem man är..

det är många som har dåligt självförtroende om man e överviktig bara för att NI "normal viktiga" trycker ner  oss som e större så vi mår mycket sämmre.

du kanske ska ändra din attityd mot folk!!

Bry dig inte om att läsa min blogg om du ska vara så otrevlig mot en..

och varför tror du att jag kallas för Magda???

mvh Magdalena

Kommentarer
Postat av: Ausgeflippt

Den där kommentaren kan du ta och skratta åt. Den strålar av avundsjuka så att det skriker om det. Troligtvis så är det någon som själv försöker att få bort överflödiga kilon och känner sig missnöjd med sig själv.



Att gå ner i vikt och ändra på sin livssituation är en stor grej. Hur man bär sig åt är mindre viktigt. Huvudsaken är ju att det sker en förändring. Tycker jag iaf.



Det där med IP-nummer är ingen ide att använda sig utav för att spåra någon. Det går inte att spåra längre än till växeln som man är uppkopplad till. Vad jag vet så finns det bara en växel i Falkenberg, och den finns vid Söderbron (ja, jag har koll på sådana saker ;-) ). Däremot låter det som om någon som du känner har skrivit kommentaren (Detektiv Karlsson spekulerar). Fundera på om någon som du känner kanske kan vara avundsjuk på dina framsteg. Jag har faktiskt mina aningar...



Take care!



2011-02-07 @ 00:54:12
URL: http://ausgeflippt.blogspot.com/
Postat av: Sophia

Jag tycker som anja, skit i kommentaren! Du är grymt duktig och jag vet hur tufft det är att gå ner i vikt själv. Men vi fixar det, eller hur? Med eller utan operation är vi grymma! Å du är visst snygg!! Kram!

2011-02-07 @ 05:36:52
Postat av: hanna-kusinen

Ursäkta, men vilken JÄKLA idiot skriver någonting sådant? Jag håller med Ausgeflippt: bara skratta åt det! Förmodligen det barnsligaste och mest omogna inlägg jag nånsin läst. Var stolt över dig själv och glad att du har en fantastisk familj som stöttar dig, och skit i vad alla andra tycker och tänker. Personen är inte värd att slösa ens en gnutta energi på! Kram kusin-vitamin :)

2011-02-07 @ 08:35:23
Postat av: Cat

Usch vilken vidrig kommentar. Jag hoppas att du inte kommer att lyssna till vad den personen skrev till dig. Du får göra som du vill, det är ditt liv och din kropp. Och om du känner dig smalare, snyggare och lyckligare så ska du få känna så och vara det.

2011-02-07 @ 08:36:21
Postat av: Camilla

Fy fan vilken vidrig kommentar!! Ta verkligen inte åt dig tjejen, du är AS grym!! Du ska va sjukt stolt över dig själv, jag är det i alla fall =0)

2011-02-07 @ 15:09:17
Postat av: Sara

Hej Magdalena! Va nyfiken genom FB och va tvungen å kolla din blogg...fy fan vilken hemsk människa! Vet av erfarenhet vilken underbar känsla det e å gå ner i vikt och även om inte många vill erkänna det så kan det inte hjälpas att man faktiskt ser bättre ut...blir snyggare helt enkelt! Tycker du e jätte stark som gör det här och som orkar! Mina kilon försvann utan att jag egentligen vet hur och det har jag fått äta upp...efter två barn sitter allt där igen och jag har aldrig kännt mig så ful. Men du kämpar och har ju gjort långt innan operationen...tränar och ändrat din kost. Hur många människor orkar det? Kan tala om av erfarenhet att den dagen du nått ditt mål och den där mannen du trodde aldrig skulle se åt ditt håll, kommer fram på krogen (eller någon annanstans) till dig och ger komplimanger du aldrig trodde du skulle få, då...ja då kommer du växa ännu mer som människa! Självförtroendet kommer va på topp och du kommer uppleva ett rus som aldrig tidigare! Personen som skrivit till dig vet absolut inte va den pratar om...så ge den inte det den vill ha utan fortsätt skriv. Visa att du e starkare och bättre! Du har alltid varit en underbar person, så kommer jag ihåg dig, låt inte en människa som inte vet vad den pratar om ta ifrån dig en lättare vardag och en chans till att kunna titta sig i spegeln och faktisk känna sig vacker...både på insidan och utsidan. Det e kämpigt, men har man fått uppleva allt jag beskrivit blir man fast besluten att hålla vikten sen också. Finns ju självklart de som opererar sig och sen inte bryr sig, men inte du så klart! Så fort min lilla blivit större ska jag också sätta igång som du...för jag har varit med om allt det härliga med å gå ner i vikt och jag vill dit igen! Stå på dig och låt inte de negativa människorna förstöra för dig! Jag e iaf AVUNDSJUK PÅ DIG! Kjam från Sara Hellsten

2011-02-07 @ 16:44:25
Postat av: Ida & Jouline

Denna person kan bara dra åt helvete..

Denna person är så avundsjuk på dig så det inte är sant.

Sträck på dig och va stolt för hur långt du kommit..

Kämpa på tjejen.

Kram

2011-02-07 @ 17:06:32
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Roger

orka avundsjukan.. du e stark magda, keep it up! om du undrar vem personen är så kan ja ju säga att denna person bor i farsta i stockholmstrakten, kolla själv med ip-adressen http://www.ipligence.com/geolocation



om alla människor hade varit som du hade jorden varit helt AWESOME! och sluta inte skriva i bloggen och ansiktsboken! riktigt kul att se dina framgångar! jag personligen e riktigt avundsjuk på din vilja och styrka! fortsätt me de här nu och visa hon/han hur fel denna har!

2011-02-07 @ 17:19:07
Postat av: Maddie

men vilket jävla stolpskott! Vem är så korkad och feg att han/hon skriver ett helt inlägg som det bara skriker avundsjuka om och sen inte vågar skriva vem det är ifrån? Du vet förmodligen inte hur det är att vara överviktig och hur mycket det tär på en att många dömer en efter det. Jag har bara en sak att säga till dig som skrev det där inlägget till Magdalena... JÄVLA FEGA IDIOTARSLE!

2011-02-07 @ 17:56:50
Postat av: Evelina

Jag vet vad du har gått igenom, mer än någon annan. Så bra som jag mår nu har jag aldrig mått och vem bryr sig om hur man tog sig dit? Eller rättare sagt på vilket sätt. Folk fattar inte att allt detta inte handlar om att bli "vacker" utan att må bra, ha ett längre liv äär bara några få saker som man strävar efter. Folk säger att operation är den enkla vägen? Jo visst om att sätta sitt liv på spel är enkelt. Jag har me råkat ut för kommentarer men bryr mig inte för jag är skit snygg! Hehe! Är super stolt över dig och älskar dig! Ha de bra gumman och glöm inte: There will always be haters!

2011-02-07 @ 22:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0