3 dagars ledighet



jag e nu ledig i 3 dagar och jag ska fixa som bara den här hemma fixa garderoben och ska se om mamma vill kolla vad hon vill ha med mera.

i morgon ska jag till en tjejkompis som har flyttat in i huset brevid mig så ska se hur lägenheten ser ut nu ska bli roligt..

annars har allt varit toppen idag slutade sent och efter det har jag varit med mamma och handlat träffade en gammal kolega som vi stog och pratade med en stund.

jag har inte så mycket mer att skriva ska kolla igenom mina gaderober snart så att man har det klart till i morgon då man ska fixa i hela lägenheten och sedan på måndag ska man flytta på matbordet som man har nu..
det ska till Heberg och sälgas där. bara jag slipper bordet..

hörs mer i morgon kram på er alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0