-31???



jag e så jävla arg för min våg jävel e paj fattar inte hur det har gått till jag har varit försiktig hela tiden med den.
och när jag skulle väga mig förra veckan så gick det inte, så nu har jag inte vägt mig på en vecka och jag e ju den som ställer mig en gång i veckan på vågen.
Så nu e jag nyfiken på hur det har gått på en vecka med vikten..
hoppas att det är mer än 31 kg jag har gått ner.
har ju legat sjuk nu i veckan och jag kan ju tala om direkt att jag inte har ätit ordentligt för det har inte gått så bra för mig.

men nu känner jag mig bättre har ingen feber eller något så det e skönt det.

jag e så sugen på att få sola men just nu tar jag och sparar mina pengar om jag inte bestämmer mig för något annat i morgon efter att jag slutar kl 14.
så i helgen ska man jobba men jag jobbar dag på lördag kväll på söndag och måndag så det blir en lugn helg för mig.

nää nu ska jag ta tag i min lägenhet kolla igenom mina gaderober för att se om det e något som jag inte kommer att använda längre och som mamma kan kolla igenom..


kram på er ska tvätta i kväll kl 19-23

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0