söndagar



när jag har en ledig helg så e söndagen den bästa av helgen.

Jag umgås med familjen och iband så äter man med dom och det e alltid lika roligt när våran Kära lillebror e med för han skojar till det så mycket.

idag var vi och åt hos mamma och pappa och de bjöd på något som vi barn älskar sedan farfar fiskade och kom hem med en massa fisk.

Pannerad fisk och potatis och kallsås till detta det e så himmla gott.

man har så fina minnen från barndomen och detta med att farfar kom hem med en honk fisk gjorde oss glada för vi visste att det skulle bli fisk på söndagen.. underbart gott!!!

efter det så fick vi glass till efterrätt och jag blev dålig så jag la mig i soffan och vilade och kände mig bättre efter en stund.

har pratat med min bror och min underbart snälla syster om att vi ska köra bordet till heberg så jag blir av med det nu, för det tar en jävla massa plats här hemma.

så i morgon har man en massa sakér som ska göras och det blir först och främst jobba 6.45-14 sedan hem och få hjälp med bordet och när vi har lämnat det så ska jag börja fixa med allt här hemma som slänga ner de gamla kläderna som jag nu har gått igenom ner i lådor som jag sedan ska skicka vidare till brohjälpen sedan ska man städa och åter städa för det behövs verkligen nu..

sedan ska jag bara ta det lugnt och njuta av att bli av med bordet för nu har jag haft det i 1½ månad i lägenheten och det e jobbigt med 2 matbord för det tar en massa jävla plats..

slutar skriva nu så jag kan lägga mig och sova skriver mer i morgon om hur allt har gått..

kram på er alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0