satan vad arg man blir



jag bara blir så himmla arg när jag inte kan hitta de saker som jag letar efter. jag kan inte lägga upp någon bild för jag hittar inte de sakerna som jag ska ha till det...
SATAN säger jag bara..

men men jag får leta vidare för jag vet verkligen inte vart den kan ha tagit vägen..

annars e det bara bra med mig.

jag ska fixa efterrätter till torsdag till jobbet så det blir vitchoklad pannacotta så det ska bli gott hoppas jag ska bara hitta receptet igen min syster har kokboken det finns i så det ska lösa sig hoppas jag..

sedan ska jag baka lite små mandelkubb så de andra kan ha det till kaffet om de vill det.

så denna gången ska jag göra dom lite extra små så de inte e så stora som de brukar vara för det kan ju bli för mycket..

i söndags hade jag det jätte mysigt på dopet fick hålla lilla Cornelia och som jag längtar tills den dagen jag får skaffa barn, ska ju bara skaffa kille innan också.. det skulle vara ett plus för det..

vad mer ska man skriva jo jag har fått tillbaka värken i händerna nu och det e inte roligt det värker som fan i vänstra långfinger och det var ju i det allt började i sist också..

hoppas att det inte e en knuta denna gången också kanske ska kolla upp det så man får se vad det kan vara..

johanna har ju en knuta så det verkligen syns på fingret vart knutan sitter..

fan att sådant ska gå i arv hatar det..

nää nu ska jag fortsätta kolla på hem till gården...


kram på er alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0