jobbat



Då har man varit på jobbet och gjort sin tur för dagen och det var en tur  från 7-14 så nu e jag hemma och ska ta det lite lugnt ska till mamma och pappa med kavajen som ska fixas knappar som ska flyttas för den e för stor.

efter det ska man hem igen och jag funderar idag på att baka något men jag vet inte vad.

nästa vecka så ska man på middag med jobbet och jag valde att göra lite efterrätter  till 8 eller 9 pers och jag gillar ju att baka så det ska bli något riktigt gott..

så ska lista ut något som alla kan äta också som kakor till kaffet tänkte jag att jag kan fixa till kolegorna..


ska bli roligt att gå dop i morgon ska bli roligt..

nää nu ska jag kolla runt lite på olika bloggar och på fb så klart sedan får vi se vad som händer kram på er alla underbara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0