högvarv



jag har idag sovit länge fast det har jag gjort hela veckan men idag så drog jag mig extra länge men nu jävlar e jag igång och det började med att jag tog en kopp te till frukost idag med och sedan så kollade jag såklart på hem till gården det e ju så himmla bra nu så man kan ju inte missa det.

efter att det var slut så bestämde jag mig för att lyssna på musik på datorn och ställa mig i köket för att fixa och dona lite.
så nu har jag tagit ner mickron från skåpet som den har stått i sedan jag flyttade in men jag måste börja använda den nu eftersom jag gör mat för flera gånger så e det ju bara att värma sedan..

så innan det fixade jag alla bänkar rena och diskat upp all disk man har samlat på sig för länge nu.
sedan tog man upp fläskfilen ur frysen för det glömde jag att göra i morse.

idag ska jag göra nudelsoppa med fläskile i och detta ska bli roligt att få prova på att göra satt och tänkte ut en massa som jag skulle ha i med mera..

så nu jävlar e jag på högvarv och e sugen på att fixa allt i lägenheten när jag ändå är igång men jag ska göra maten först sedan ska jag fortsätta.. '

ikväll blir det tyvättning och det e verkligen ett måste nu så det e lika bra att få det gjort nu..


i min lägenhet luktar det ju också hallon så himmla gott det e..

har lagt mina nudlar i en burk som e så gulligmed en massa glassar kakor och muffins på och den e svart så fina köpte den och då var det även 2 burkar inuti den så det var perfekt för min del..

har haft det ett tag nu men har inte skrivit om dom bara och sedan har jag en massa fina brickor som jag ska använda flitigt till sommar och nu så klart en med en muffins på den andra e lite lantlig i stilen och det e fint men skulle inte ha det i hela lägenheten..

så när maten e klart ska ajg fixa med kläderna som ska skickas de ska fan bort och sedan ska mamma få kolla lite om hon hittar något som hon vill ha..


sedan måste jag hitta några snygga kläder till helgen eftersom på söndag ska man ju på dop så man får ju ha lite fina kläder på sig men man har ju inte så mycket nu bara som man hade innan man började att gå ner i vikt..


men så glad jag e för att jag fick min operation har aldrig varit så lycklig som jag e nu och det säger många också till mig jag e mer glad nu än vad jag var innan..

jag vill inte komma ihåg hur jag var innan detta började jag har lagt allt bakom mig..

i helgen så träffade jag en av mina gammla klasskamrater från tullbroskolan och han mins inte att han mobbade mig i skolan.

det e som jag säger till alla jag e inte den personen som lägger allt bakom mig jag minns allt för väl killarna och vissa tjejer gjorde mitt liv till ett rent helvete och ingen ska tro att man blir bra efter det det e sådant som sägger sig djupt inne i kroppen och man kan inte glömma allt..

bara tänka tillbaka till den tiden då allt började gör mig sårad och smått ledsen men vad ska jag göra glömma allt när det inte går..

jag har min familj som stöttar mig nu och vänner såklart.

i helgen ska man jobba igen och det ska bli gött det att få träffa de gammla..

vad mera ska jag skriva om hmm kommer inte på så mycket mera nu..

så skriver mer en annan gång så hoppas att ni har haft det bra i veckan tack för idag kram på er alla underbara läsare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0