Antibiotika



gillar inte att äta antibiotika nu.
min mage mår inte så bra av den så jag vet inte om jag ska träna eller inte för jag vet inte när jag behöver springa på toa.
det e kanske inte så roligt att skriva om det nu.
jag e sugen på att dra till gymet men magen mår inte bra och jag känner mig orolig för detta.
och sedan stannar jag nog hemma för min syster som e gravis e nu på väg till bb.
vattnet har gått och igår var hon öppen 1,5 cm inte mycket så de skickade hem henne igår.
men hon har haft mycket ont i natt och nu på morgonen så de åkte iväg för någon timme sedan.

hoppas att de inte skickar hem henne idag också då jävlar blir jag arg.

nää vet inte vad jag ska göra så nu sitter jag här och väntar spänt på att få reda på vad som händer med mera...
och jag hoppas att kaolina och lennart får en dotter jag håller tummarna för detta nu.
för en av lennarts bowlingkompis har fått en son så jag hoppas att karro får en dotter.


jag vill ha en ny jacka och jag skulle vilja ha en skin jacka för det e så snyggt och jag har aldrig kunnat ha någon innan men nu när jag har gått ner i vikt en del så e alla mina jackor stora så jag har inte en ända jacka som sitter fint  men vad fan det kanske e dumt att köpa nya när jag ska gå ner mera i vikt.

nää nu ska jag hålla tummarna för att allt kommer att gå bra för min kära storasyster och hoppas att den lille/lilla kommer idag..


nää nu ska jag kolla lite på tv och sedan kolla resten av alla saker som jag ska bära ner till förådet. och som ska skickas så jag håller mig sysselsatt..

kram på er alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0