Välkommen till min nya blogg!


hejsan alla och välkommen hit.

hoppas att ni kommer att trivas.

i denna blogg ska jag skriva om mitt nya liv som bara har börjat.

för nästan 5 veckor sedan fick jag reda på vilken dag min operation skulle ske och innan det så ska jag gå ner 10 kg.

vissa tycker att 10 kg det e ju mycket, men då kan jag tala om för er att det är lättare om man följer en diet och håller igång kroppen hela tiden.
Jag har nu träna och hållt igång minst 1-3 gånger i veckan mitt liv har bara börjat.
jag känner mig mycket piggare efter träningen och känner mig glad och stolt för att jag har gjort ett bra jobb.

jag har gått ner 10 kg och har ca en vecka kvar men det e bara till att fortsätta med mitt jobb tills den stora dagen sker.

om ni inte har fattat vad jag sla göra så ska jag tala om det för er alla.

Jag ska förminska matsäcken och detta ska jag göra i Kristianstad den 7 dec.

så den sista veckan nu får jag bara dricka sopbba utan klumpar som jag säger den ska vara slät.
det är iblan frestande att få äta något gott men jag biter ihop och tar mitt.

den sort som  jag dricker heter Medofast och choklad smaken den e min smak det. vaniljen gillade jag absolut inte, hallon har jag inte smakat på ännu.

jag kommer att skriva om träning kost och sedan kommer det före och bilder på min förändring till ett helt nytt liv.

så ha det så bra tills vidare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0