viktminskningen går toppen



Jag ställde mig på vågen igår och jag trodde inte mina ögon.
Jag har gått ner 20 kg på 6 veckor och jag fortsätter att gå ner i vikt nu efter operationen så jag e ju bara för lycklig nu.
 till jul kan jag ha mina fina kläder jag inte har haft på länge och till nyår finns det alltid något i gaderoben som man inte har haft på länge. man ska kanske leta efter sina gammla jeans som man inte har släng för att man älskar dom och att de e hela.

idag har jag hittat på lite men vad fan alltid något.

Funderar på att träna mina armar nu så att de inte hänger för mycket på dom det e ju inte det snyggaste. men det ska bli snyggare.
det e så roligt att detta skier mig nu kan inte bli mer lycklig.. ikväll eller rättare sagt nu ska jag göra mig en soppa så hoppas det blir gött. ska se om man kan göra en fisk soppa hoppas bara att jag har lax hemma.

kram alla underbara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0