varberg


igår var man på coop ett par timmar och satt och sålde saker åt mamma, det tråkiga var att det var ingen som ville köpa något.

hade det supet trevligt igår kväll med mina vänner slutade aldrig att skratta. vi snackade skit och sedan spelade vi spel så som singstar och det var så roligt.. de andra drack medans jag drack mitt vatten och det var skönt utan alkoholen.
har ju inte druckit på länge så det e skönt det..

efter det gick folket ut.

idag har det varit en lugn dag eller ja hyfsat.
sov lite längre idag men det har gått bra med maten och mellanmålen och allt.
har ätit soppa nu när jag kom hem behövde lite varmt i mit.
blev lite shoping till klappar vilket var roligt..

johanna och maria fikade på ecpresso hous eller vad det heter jag tog lite vatten att dricka vågar inte dricka något sött så jag avstog detta. vatten räcker gott och väl.

blev en fin klapp till bror våran som jag ska slå in fint så det ska bli roligt det ska bli den finaste klappen under granen detta året..
:)

nää nu ska jag se lite på tv sedan ska jag till en kompis och ha det trevligt.

kram på er alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0