uttråkad som bara den



jag har tråkigt att vara hemma men jag e ju sjukskriven och får inte lyfta tungt så jag får ju ta det lugnt.
i morgon ska jag ta bort stygnen och hoppas att jag slipper att ha plåster på magen för jag tål det inte har fått utslag runt de med plast kliar som fan ger de också.

men men hoppas jag slipper plåster sedan.
igår tog jag det lugnt tände det 4 ljuset och kollade på tv och hade det mysigt för mig själv.
det e tråkigt att inte göra något man klättrar på väggarna.
nu i veckan ska man betala mina räkningar och sedan ska jag köpa potatis och grönsaker och lite annant som man kan laga till mag eller ja pure mat bara det e något än flytande så gör inte det mig något. 
 
sedan ska jag köpa lite julklappar till familjen för de är värda allt för det stöd som de ger mig..

nää nu ska jag kolla lite på tv och ta lite mellan mål
kram på er alla underbara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0