utebliven träning


istället blev det att hjälpa min storasyster i stallet då hon har opererat sin hand och får inte göra något med den, så ställer man upp med att hjälpa sin syster.

idag har jag bara vilat har haft en hemsk huvudvärk och fryst som bara den så det var till att ta det lugnt men sedan har man ju även pratat med fabo om varma vattnet i badkaret det blir inte ricktigt varmt som jag vill ha det..

de ska komma i morgon och hjälpa mig med detta. skulle vilja bada innan jag blir opererad för efter det får man inte bada på 2 veckor duscha går bra men inte bada tyvärr.

har köpt en ny julstjärna till sovrummet så nu e den uppe och sedan har jag tänt lyktan som jag köpte igår den hänger ute nu och e tänd den med..

ska plantera mina blommor som jag har köpt och i mina fina krukor med täxt på mycket fina e dom och sedan e det mina favorit blommor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0