sov morgon idag



idag tog jag mig en sovmorgon och detta förtjänade jag tyckte jag.

har varit trött en hel del denna veckan och det vet jag varför nu jag har blivit förskyld men det orkar jag inte tänka på nu jag har inte tid att vara förskyld.
jag ska bli frisk tänkte jag och bli bra med allt.

jag vill börja träna igen och göra mitt bästa på gymet men det kan jag inte försen jag har börjat jobba vilket e om ca 1 ½ vecka hoppas att det kommer att gå bra.

mina ärr på magen ser super fina ut läket bra har de gjort men de läker fortfarande och det går super bra.
ska se om mamma har medicinsk någonting så man kan ta bort rester från plåster och tejp på magen så att de andra kan får sitta kvar på magen.

idag ska man till mamma och äte rester och det ska bli grönkål och köttbullar för min del älskar ju grönkålen och jag mådde ju inte illa av att äta den.

glöggen gjorde mig inte dålig heller så det var jag glad för så den glöggen vill jag köpa så jag har den att dricka fler gånger..

mmm så gott med glögg..

idag blir det en super lugn dag ska absolut inte gå ut utan det blir bara en lugn kväll med familjen och med tvillingsyrran vilket e trevligt. min bror ska ut och ha det roligt så han ska ut och festa roligt för honom för det behöver han verkligen.

älskar min familj..

ha en undebar dag kram på er alla. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0