snö hatare


jag e en person som verkligen hatar snö och kyla.
och tro fan att det e kallt och att det har börjat att snöa nu.
Det e jobbigt med kyla när det gäller mina leder men annars så kan jag bita ihop.  Men jag gillar inte heller snön bara för att jag har en för kärlek till att halka och trilla om kull och det e inte ett dugg roligt tycker jag.

idag har man tränat och jag har vägt in mig och jag e den lyckligaste just nu på nästan 5 veckor har man gått ner 12 kg och jag skulle ha gått ner 10 så jag e på god väg nu och detta e jag glad för.
 på måndag bär det av till kristianstad för operationen men den sker ju inte försen på tisdagen.

ska kolla på tisdag vad som gäller och så inför den jag e nervös så det bara skriker om det nu men vad fan det kommer att gå toppen bra. så i helgen ska jag tvätta och packa lite kläder som jag ska ha med mig och som jag ska ha hemma hos mamma medans jag ska bo där några dagar efter operationen.

har träna ordentligt idag så det blev uppvärmning på älgen som jag kallar den efter det var jag i gymet och tränade armar mage och rygg och sedan var det bandet som gällde i 26 minuter i ett snabbt tempo  och ett mellan tempo bara föra att man ska förbränna mera.
Riktigt glad för träningen idag efter träningen så såg jag på film idag och det var trevligt min syster var med och hon åt thai mat medans jag drack mitt pulver och tro mig det var svårt men det e värt allt för att jag kommer att må bra sedan när allt läkt och jag har kommit i gång med allt.

nää jag funderar på att gå och lägga mig det finns inget bra på tven och jag har varit uppe sedan kl 8 i morse så jag funderar på att sova nu..


såå jag säger god natt alla underbara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0