snart åka


Snart ska man åka till gymet och träna några timmar eller så.
ska bli skönt att få det gjort på morgonen säger jag ju bara.
för i eftermiddag ska jag ju hjälpa till med hästarna så hinner man knappt efter det, men det e roligt att få hjälpa till med hästarna har ju alltid älskat djur.

snart så ska man ju även åka till skåne och bli opererad, pker ner på måndag för att ta de 2 sista blodproverna och sedan ska vi boka in oss på b&b som jag har boka till mig och mamma sedan ska mankolla runt på stan lite tycker jag får se vad mamma vill göra.

På tisdag sker det stora för min del och fy vad nervös man blir när jag bara tänker på det.

mitt liv kommer att förändras stort och jag e så himmla glad för detta beslut jag har tagit.

jag har ett mål som jag ska väga som mest som jag ska gå ner till till att börja med.
det e kanske mycket men jag ska lyckas med det så e det bara.

jag känner många som har gjort en sådan här operation och många mår mycket bättre efter det och visst man tål inte lika mycket alkohol men vad gör det, alkohol e inte det ända i livet det finns så mycket mera.

det ska komma bilder på mig innan  för att sedan komma flera bilder på hur det går för mig.
jag har bara inte hittat någon bra bild på mig från innan jag har gått ner mina kilon jag har gått ner till detta.
jag har gått ner 10-12 kg och det e ju en hel del tycker jag men jag ska ju fortsätta att gå ner.


nää nu ger jag mig för denna stunden skriver mer i kväll hur det gick med träningen med mera..

ha en bra dag så länge och en trevlig helg till er alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0