sjukhuset


gjorde ett besök på varbergsjukhus i natt och det var ingen roligt upplevelse kan jag tala om för er mina läsare.

Var på tjejkväll med mina underbara vänner och under kvällen får jag ont i bröstkorgen och strälar ut i armen så jag blir orolig.
efter ca 2 timmar ringer jag mamma och hon kommer och hämtar mig och jag talar om det för de andra och jag klappade ihop jag blev rädd för att det skulle vara något med hjärtat.

ringde sjukvårdsupplysningen och förklarade hur det läg till och de sa till mig att åka direkt till akuten.
mamma körde och storasyrran följde med mig.
kom in efter ca 20 minuter kanske mindre de tog ett ekg på mig sedan tog de en massa blodprover så nu har jag knappt blod kvar i kroppen kan jag säga er.  under hela natten tappade de mig på 15 rör sammanlagt och det var mycket tyckte jag.

kom till avdelningen MAVA halv 4 på natten och fick dela rum med en mycket trevlig äldre dam.
smärtän  kom och gick hela natten så det var svårt att sova kan jag säga men det var bara att bita ihop.

sedan var det frukost och mitt under den så fick jag så ont att jag inte visste vad jag skulle ta mig till de tog ett ekg på mig då med smärtan satt i länge.

sedan kom vaktmästaren för att köra ner mig så jag kunde kolla lungorna så det inte var en propp i dom eller så att det inte var ett blodkärl som var brustet.

sedan kom man upp till avdelningen igen klockan var haln 11 och det var melllanmål mindre gott.
var inte sugen på något.

läkaren kom in innan lunch och pratade med mig och sa att de var inga fel på bilderna och sedan kunde de inte se något på alla blodprover som de har tagit. ¨

men han sa att det var bra att jag sökte hjälp för smärtan. men sedan sa han att jag kunde åka hem när jag ville sp han skrev ut mig.

mamma och pappa kom och hämtade mig så nu har jag haft en vakt i eftermiddag och jag har varit trött och hängig och det visar sig nu mycket senare i kväll att jag har blivit förskyld mindre roligt kan jag tala om då..

men e hemma och har druckit mycket vatten eller vätska..

ska sova nu skriver mer i morgon om hur det har gått under natten..m

kram alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0