ont i magen


när man har fått i sig lite fil så har man kramp i magen och jag tar en tesked åt gången men det hjälper inte heller. vad ska man göra?har ont på nätterna för detta men hoppas att det lägger sig snart.

ska ta min astmamedicin i natt för att se om det hjälper mig lite.
hoppas det.
i morgon ska man in till stan och köpa förband till magen så man kan byra de nästa gång vid dusch. gillar inte att blodet synd det ska vara rent enligt mig.

nää nu ska jag kolla lite på min facebook innan jag ska sova..

god natt alla..

Kommentarer
Postat av: Maddan

Fick dom öppna helt eller gick de bra med titthål? =)

2010-12-13 @ 12:01:57
Postat av: magdalena

madd<n.

det gick bra med titthål. de öppnar inte som de gjorde förr.

mindre risker med tithål. men visst finns det komplikationer med en så stor operation.

men jag ångrar inte mig för en sekund.

2010-12-13 @ 15:55:58
Postat av: Maddan

nej dom gör ju titthål för de mesta nu men de sa ju att ibland kan man vakna upp öppnad om de uppstått kompikationer eller liknande så undrade bara hur de gick i ditt fall ;)

Men e ju skönt tar inte lika lång tid att läka då förhoppningsvis med ;)

Förstår att du inte ångrar dig längtar till min! Suck...

2010-12-14 @ 11:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0