nackspärr



det e aldrig roligt med nackspärr.
jag har fått detta men har halvt botat mig med vetekudden som har legat och värmt upp mina muskler.
tur man har en mamma som gör vetekuddar.
lägga in den i ugnen och värma den en stund tills den e varm och go sedan lägger man den på musklerna där man har ont och efter en stund släpper musklerna och blir lite bättre.

ska göra detta i kväll med nacken får göra det tills jag känner mig på topp i nacken.

börjar bli lite orolig inför onsdag nästa vecka och det e bara för att jag ska träffa läkaren igen fär en leverfläck på ryggen som har blivit stor och mycket irreterad så igår kollade en dsk på den och bokade in mig till läkaren för detta och sedan ska vi ta bort den en dag så får se vad som händer..

jag börjar jobba igen den 12 januari och det ska bli gött det att få komma igång..


skriver mer i kväll om hur min dag har varit ska kanske hitta på något trevligt får se..


kram på er alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0