god morgon alla



Hoppas att ni har haft en underbar natt för det har jag haft.
jag har verkligen sovit hela natten eller ja sedan jag gick och la mig vilket var ca kl 01.25 satt och stickade på min halsduk som jag ska ha.
sedan gick jag upp så jag kunde äta min frukost kl 9 . så nu har man ätit och ska dricka lite snart så man kan få i sig medicinerna som man ska ha varje dag.

idag ska jag gå en promenad och komma ut i kylan då det e 9 minus grade ute vilket jag absolut inte gillar men det e lika bra att jag kommer ut.

sedan hoppas man på att man kan få lite sällskap av sin syster men får se hon ligger säkert och sover fortfarande.

medicinen som man tar bllir man verkligen mycket piggare av det tycker jag i alla fall.
jag brukar alltid somna i soffan på eftermiddagen men inte nu längre så det e posetivt tycker jag. bra med vitaminer.

ska sticka lite till innan jag klär mig och går ut en promenad måste komma en bit på halsduken ju.

kram alla skriver mer senare kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0