Ge-kås


då har man fått i sig frukosten och idag blev det havregrynsgröt och det var gott men jag kan ju inte äta det på mitt sätt..
jag har alltis lite hallonsylt till gröten men idag blev det inget på den till hade jag bara lite mjölk en dl får man ju bara ha så det var ju inga problem.
ska snart ta medicinen sedan efter det ska man iväg till ullared och handla på det stora gula varuhuset ge-kås ska bli trevligt att få köpa lite klappar till min underbara familj, så glad för att jag har dom i mitt liv.
vilket stöd de är för en.

ska bli en underbar jul iår men nästa år blir nog ännu bättre tror jag och jag vet ju varför men talar inte om det för er här just nu.
det kommer fram längre fram då jag har en anledning till att tala om det för er alla.

jag ska köpa klappar till johanna, karolina och mattias mamma och pappa vill inget ha säger dom det viktigaste e att jag blir frisk och bra.
men jag ska alltid hitta något till dom detta lovar jag jag SKA HITTA NÅGOT till dom.


ska snart åka så det ska bli trevligt.

ska till stallet innan och hjälpa min storasyster i stallet så vi slipper att åka dit efter då vi inte vet hur lång tid det tar påge-kås.

nää nu ger jag mig för stunden skriver kanske mer i kväll om hur jag har haft det

kram på er alla underbara människor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0