exakt en vecka nu


Det har gått exakt en vecka sedan jag gjorde min operation och jag är mycket glad för att den e gjord.
idagens läge känner jag mig bättre än på länge.
Jag har lite ont i magen när jag tar djupa andetag men sedan struntar jag i det utan lever vidare.
hade inga besvär i natt med att ligga på sidan och när jag vaknade så låg jag på magen så det var ju absolut inga problem med det.

så himmla glad.

jag har gått ner sammanlagt 19 kg på dessa veckor som jag har hållt på med så jag känner mig mycket stolt att det har gått så himlla bra för mig.

vad mer kan jag säga jag e lycklig att det går så himmla bra för mig. nu blickar jag bara framåt och inte bakåt.

många tycker att det syns att jag har gått ner i vikt men det tycker inte jag själv men det e la bara för att man ser sig själv hela tiden.


nää nu slutar jag för stunden skriver mer sedan..

kram alla underbara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0