Eclipse



Om du har sett den filmen så fattar ni vad jag menar när jag säger jag bara älskar den.
älskar scenen så de är på ängen och hon vill ha ringen.
klart att det ska vara slut scenen också blir bara så arg.
Jag har sätt 3 av 3 nu väntar jag bara på den sista filmen som verkligen måste komma mycket snart tycker jag..


nu ska man sova ska upp tidigt så man kan åka och träna och sedan göra några ärenden till apoteket.
måste hämta ut medicinen som jag ska börja med nästa vecka.
 fy vad det närmar sig med stora steg. och enligt min våg har jag gått ner ca 12 kg men jag litar inte på min våg.
ska kolla min vikt hos läkaren i morgon med så att den stämmer tills nästa vecka..

vad tyckte ni om filmen ???

kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0