blodprover


ska åka till kristianstad för att ta de sista blodproverna och sedan ska man man checka in på b&b som vi ska bo på eller jag ska bo en natt och inget mer men det räcker för min del.
Sedan vet jag inte vad vi ska göra under dagen blir säkert något roligt tror jag.
jag e inte så nervös just nu men det kommer kanske i morgon vem vet men jag ska vara så lugn jag kan varför vara nervös när jag vet att allt kommer att gå super bra för mig.
viktnedgången inför detta har inte varit lätt men man mår redan bättre men idag har jag lite ont i ryggen vet bara inte varför jag har det nu.
jag känner mig trägg med allt ska bli roligt att få detta gjort nu.

skriver mer när jag kommer hem om hur det gick med mera.
så i moegon sker det..



kram alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0