arg



idag e jag arg på pkåster som säljs på apoteket.. de ska tåla vatten men e det inte meningen att de ska sitta kvar på kroppen när man har duschat?? tydligen inte så jag ska klaga på dessa plåster eller mamma ska göra det för det e hon som har betalat dom.

några vänner kommer hit i kväll så det ska bli roligt tycker att det e roligt att bara sitta ner och ta det lugnt och snacka lite skit..


har förästen lite ont i ett av ärren men det ska gå bra ska ta bort stygnen på onsdag tror jag att det var jag ska ta bort dom..
längtar som fan nu..

hoppas att det har läkt bra också det ser fint ut det jag har sätt när jag har bytat plåstren.

nu ska jag dra
mina vänner kommer snart

kram på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0