album



skapade igår ett album med bilder med före och efter bilder.
det e roligt att se skillnaden sedan allt började kan jag ju säga.
fick bilder från en vän igår och det var bilder från hallowen och där syntes magen och jisses kollar man på före och efter så e magen mycket mindre än vad den var innan och det e skönt att man inte har så stor magen längre.
idag ska man hälsa på jobbet och se hur det e med mina kolegor ska klä mig sedan ska man gå en promenad in till stan och kolla hur det e med kolegorna.

ingela e nyfiken på hur jag ser ut så jag sa att jag ska komma in och visa mig de har ju inte sätt mig sedan jag blev sjukskriven och lite mer än en vecka innan så jag tycker att det e dax för att visa mig för dom..

kommer ju inte tillbaka till jobbet försen den 12 januari så det blir en tid tills dess.

det roliga med allt med att gå ner i vikt det e att händerna fötterna och ja allt blir mindre på en. jag provade mina ringar igår och några har blivit lite för stora och vissa passar mig perfekt bara för att den var för liten innan..
det märks att man har gått ner nu och det e underbart tycker jag.

skriver mer i kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0