-24 kg


då har man gått ner 24 kg på ca 7 vckor och det känns helt underbart jag e på god väg till ett mål.

jag har en del kvar att gå ner men jag vet ju att jag e på väg till målet vilket e toppen.

jag känner mig toppen fast jag e lite förskyld och det e ingen höjdare men vad fan det e bara att bita ihop och se glad ut. jag funderar på att gå till gymet denna veckan men jag vet inte om jag vill gå själv.

men jag måste komma igång med träningen känner jag tycker att det e tråkigt att inte kunna gå på bandet just nu och inte kunna lyfta lite tyngder med mera.

känner att jag måste komma igång med min ordentliga träning saknar det som bara den.

men men

får se när jag kommer tillbaka dit igen..

kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0